Lista

 

 

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Stadierna för att produkten ska ta så stor marknadsandel 

 

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Ingenting 

 

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Big Brother såklart ;) 

 

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
00.15 (vilket va fel för kl va 00.10, men nästan iallafall )

 

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Ingenting 

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För 2.5 timme sen och då promenixa jag hem från linas lägenhet. 

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Läste bloggar :) 

 

8. Vad har du på dig?
Mysbyxor & linne 

 

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Jag har drömt så sjukt i natt, många olika grejer. 

 

10. När skrattade du senast?
För några timmar sen =) 

 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Hyllor, tavlor,väggdekor. 

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Ser konstiga grejer hela tiden ;) 

 

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Tidfördriv innan sängen ropar hihi.. 

14. Vilken var den senaste film du såg?
Eat, pray, Love ( tror jag ) haha 

 

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ojoj detta kan ta tid haha.. Nej men skulle ge bort hälften till mamma o pappa och till brorsan (sant) de har hjälp mej otroligt mycket. Sen skulle jag bara leva livet, skulle boka resa direkt och tagit med nära o kära. Sen massa annat =)

 

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Hmm jag brukar ju ha 10 sakar ni inte visste om mig och nu börjar de bli tomt på den fronten.
Så kan tyvärr inte komma på något nu. 

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Hjälpa alla barn som är utsatta för våld, misshandel, våldtäkter.. Skulle se till så inget barn skulle behöva gå igenom något sånt.


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

PUSS gumman!! Miss you!!



Fick du min kommentar igår om datorn?!

2011-03-07 | 11:28:53
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: