Måndag

hejsvejs.

fick sluta tolv istället för tre i dag, våran lärare va sjuk så vi flytta fram sista lektionen o fick sluta tolv.
GÖTT..
har sovit en stund på soffan, va helt död.. sover ju inte så bra på nätterna så att få sova en stund på dagen e guld.

i dag va jag, sara och sandra på v-höjd för att lämna lite frågeformulär som vi hade gjort och ja säger bara såhär, thank you god att jag har gått klart gymnasiet haha..
så smått jue, man kände sig verkligen vuxen :P

vakna precis av ett de knacka på dörren, de va en från skövdebostäder som va här o fixa min ringklocka. så nu funkar den igen :P

nu ska jag bara vakna till liv lite innan ja börjar plugga till helvetes provet i morgon.
jag hr ont i magen över detta provet, vill verkligen inte :(
vet att ja kommer få ig och då blir de mitt första i såfall, och de kan ja ta... för detta e skitsvårt (

fick tillbaka mitt prov ja gjorde i måndags fick 50 av 70 så helt oki =)
godkänd iallafall ;)


Me today (inget seriöst i dag för ja orka inte)



näe ska ta en värktablett nu för har så ont ,

pöss


Kommentarer
Postat av: Sandris

Jag har oxå ångest inför provet...så innihelvete!!:(

2011-03-07 | 20:20:02
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: