mer om mig

Du heter: Gabriella
Smeknamn: Bella
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Ingen speciell, bara en lugn o fin låt går bra.
Beroende av:
Cigg
Vad tror folk om dig? Att jag är en bitch ( vilken jag inte är) bara ibland haha.. omtänksam, ärlig, rolig mm
Stämmer det? ja oftast, beror lite på vad jag e på för humör :P

Vad får du oftast komplimanger för?
Mina ögon och mitt hår
Hur imponerar man på dig? Bara genom att vara sig själv.
Brukar du skratta för dig själv? Haha jaaaaa!!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Förlåt om ja skrämde dig, men mådde skit i går och i dag likdant.

Var bor du? Skövde
Trivs du där? Ja det är en mysig stad ( men har sina dystra studer den med som vilken annan stad som helst)
Har du haft sex idag: Kanske ;)
Hur svarar du i mobilen: Bella
Vem ringde du senast?: hemligt
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: allt möjligt, de va lina som ringde nyss o prata allmänt :)
Antal timmar sömn inatt: 3.5 timme
Sov du ensam: Kanske :P
Brukar du komma i tid: Beror på till vad :D
Hur känner du dig nu: Trött
Vanligaste färg på dina kläder: Svart..
Vad tycker du om fötter: Jag är inget big fan av fötter aså..
Vad saknar du: Vååååren...
Hade du en bra kväll igår: Ja det va inget fel på den.
Favorit dryck på morgonen: Beror på, vatten eller te
När brukar du oftast gå och lägga dig: oj oj SENT!!
Är du blyg?: näää kan ja inte påstå.
Sysslar du med någon idrott: Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag tror inte på kärlek vid första ögonkastet men något kan uppstå.
Har du spytt offentligt: japps :/
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ja allt man inte kan göra nu när man e tjej :P
Är du nöjd med ditt liv: Jag kan va halv nöjd. 
Är du bortskämd: De finns två olika bortskämd. 1:a Är att man får allt man pekar på och begär saker heeela tiden och nej då är ja inte bortskämd. 2:a är när man får saker och man begär inget men ändå får de och hjälper till med ens liv. ja då är jag bortskämd.
Vad gör du i morgon: Sitter kl 8 och gör de vääärsta provet i mitt liv ( tror jag )
Vad är det värsta du vet?: Oärliga människor, falska människor.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jag har underbara vänner och jag hoppas det är äkta vänskap :)
Vad är det finaste du fått?: Fått mycket fint så kan inte sätta en sak.
En speciell dag du minns: denna dagen för exakt 3 år sen.
Du samlar på: Minnen
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Lina ringer ja oftast, annars blir de att man skriver av sig i bloggen el face. 
När grät du senast: I går
Vad skulle du göra om du vann en miljon: mycket
Vill du gifta dig: jag vet inte
Vill du ha barn: Ja självklart vill ja ha barn =)
Är du musikalisk?: nääää
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: Jajjemen =)
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja gud, massa ggr...
Biter du på naglarna: tyvärr gör ja de... Men nu håller ja up o låter de växa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: