Naglar

hej igen..

vad gör ni för skoj?

Jag försöker plugga, men jag fattar INGET och då blir man så jävla omotiverad..
Fan nästan så jag vill skita i och göra de i morgon. Men ändå så känns de som jag måste. fan fan!!



Mamma va här en stund förut, hon va o handla lite åt mej så jag kunde göra lite mat och sen satt vi och prata om allt möjligt <3
Jag är så otroligt glad över att jag har dig mamma, du är verkligen mitt ALLT.
Jag älskar dig!!!



Har precis fixat mina naglar för ville ha en paus från att plugga.

Blev det nya vår naglacket isadora bon bon mint
och ett vanligt glitter naglack från depend över.



nä nu ska jag gräva ner huvudet i boken igen och plugga fram tills BB börjar.
Får se hur många ggr ja hinner lipa innan ja ger upp.
Varför ska jag va så trögfattad haha..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: