Rätt låt?

hejsvejs
kl är halv 3 och jag kom hem för en liten stund sen.
Haft en supermysig kväll hos lina. Vihar ätit god mat, snacks och kollat melodifestivalen.
Vann rätt låt??

Ja jag ville att danny, eric saade eller swingfly skulle vinna.
så de va ju bra att jag fick någon utav mina tre :D

Nu ska ja strax krypa ner i sängen, och ska ta lååång sovmorgon i morgon är det tänkt ;)


hur har eran kväll varit?

svar till linda : Roza grät för att de va hon och katarina som börja bråka för att katarina tyckte att roza va en liten snorunge som inte hjälpte till med hushållet osv i huset. Så när de börja bråka la sig vanessa i och då började vanessa och katarina bråka och de va det som ledde till att hela sanningen kom fram.
Så att roza börja gråta va för att hon kände sig skyldig att de börja bråka pga av henne. Ja om du förstår hihi..

Nä tvätta bort smink o krypa till kojs

ses i morgon

pusss

Kommentarer
Postat av: Linda Bladh

Ahaaaaa!!! okej... snacka om DRAMA! hoppas katarina åker ut ikväll!!

2011-03-13 | 08:47:56
Postat av: Sandris

SV: Ingen fara hörru :) Inte ditt fel!! Ja jag hejjade på Danny men Saade funkar väl också :) Ses imorrn pussar!

2011-03-13 | 11:23:21
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: