smyckesparty

hejsvejs..

Fööörlåt för sen uppdatering i dag.
Jag har inte varit hemma sen kl 07.30 i morses och nu e kl strax 22.30.
Har varit i skolan från 8-15 och sen stanna jag, sara, sandra och emelie kvar och gjorde klart ett arbete som ska redovisas på onsdag. Vi är ju lediga i morgon så då kan vi inte göra de.
så de va bra gjort va ;)

Sen åkte ja direkt ut till mamma o pappa.
Då va de dax för smyckesparty  Dag & Natt heter de och ja älskar deras smycken =)

Blev en del. :)
och som jag har sagt innan så köper man bara smyckerna för har man en halskedja ( jag har en självklart från dag o natt) så passar alla smycken du köper till detta. Så man köper ju bara smyckerna och inte halsbandet =)
Billigt och bra ;)

  Ett rosa, silver :)

 Detta är verkligen lila, men syns inte på bilden :/

 Typ gråbrunt/vitt :)

 Lite bling bling hihi :)

Kvällen va toppen och underbar.
i skolan i dag har ja skrattat från början till slut.
Sååå vilken bra dag!! :D MER SÅDANNA!!


Sitter just nu och kikar på BB och är faktiskt trött, så blir inte sent i säng i dag.
Men är ledig i morgon så det e skönt =)

Me today

  

Hoppas ni oxå haft en bra dag!!

puss

Kommentarer
Postat av: Sandris

Va fiint :) Får du visa upp i skolan :) Synd att jag inte kunde vara med :( PUSS & KRAAM

2011-03-15 | 11:46:54
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Helen

Vilka fina..! Jag kan knappt ha halsband längre, barnen drar bara sönder dem ;-) tss. Får väl vänta några år till haha..!

2011-03-16 | 10:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: