Tack för de ;)

hej hej

hur mår ni denna söndagen?
Själv vakna ja upp o kände mej INTE bakis och de tackar jag för hihi..
Va ju lite bra i gasen i går haha..

Va ju som sagt ute i går och jag hade jääätte skoj :D
dansa loss och skratta.
Träffa massa folk ute och de va bara såå skoj:D

Men fy fan, vissa vet verkligen inte va parfym eller deo är.. aså ATT vi inte dog.. De lukta sååå äckligt.
fy fan!!! hahahaha..

Vi förfesta hemma hos lina, så skönt gumman, får du disken haha ;)
Nä men nu va de inte massa flaskor o sånt, så de ända du behöver diska e typ ett glas ;)

Vi hade jätte skoj, men vi blev sugna på sanning & konka men kortleken låg hemma hos mej,
så vi sökte på nätet och hitta lite haha..

Bilder

 Lina skulle sjunga nationalsången med handen på hjärtat haha.

 Ja jag kan säga såhär, jag ser fan full ut på alla kort, det e fan illa aså haha.

 ja diggar stilen :D

 behöver ja ens säga något?! hahaha

 Snyggoooo!!!!

 vilken planet e jag i från??? haha guuud..

 Förlåt gumman, men bilden e klockren. Träffa sara ute=)

 kramas med vakterna e mysigt ;) men du ser lite tilltryckt ut henke hahaha

 träffa detta gänget oxå :D

 jag & tess :) här syns de att fyllan tagit över haha

 Min söta lina :) Tur att ja e så bra på att ta kort, min arm kom med iallafall, alltid något haha.
men korten som kommer efter ( ska inte läggas upp) aså ja jag va nog bra i gasen för ja ser såå full ut på alla. herregud :D

Men tack hjärtat för en toppen kväll :)

Denna söndags dagen och kvällen ska ja inte göra något.
ska slappa och ta de lugnt.

puss


Kommentarer
Postat av: Fanny

Skönt att slippa vara bakis! Kul att ni hade roligt igår!

2011-03-27 | 15:16:53
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: