Tack och lov



Går dagens BB
seriöst vilka människor de finns haha..

De finns nog iiingen som har missat rozas "lilla" utbrott?

aså bruden e ju helt jävla sjuk i huvudet. Hon är mentalt sjuk.. på riktigt aså!!
I går under live sändningen fick hon typ lite smäll på fingrarna av gry att hon hade smällt till rodney och att de inte accepterade bråk i huset.
ah men då undrar jag, varför han ingen sagt till henne innan...??
alltså efter bråket hade hänt osv.

Hade jag varit i huset hade ja fan blivit rädd att hon hade blivit galen på riktigt.. vilken brud aså.. HERREGUD.
men tack o lov så röstades hon ut så nu behöver man inte se henne mer *GÖTT*

Hon kommer (förhoppningsvis) skämmas när hon ser de på tv sen..

aja nog om det :)

Vem vill ni helst ha ut ur huset?
skriv gärna och berätta.
ni kan ha fler än ett alternativ. typ 3 eller nått :)

puss på er

Kommentarer
Postat av: Linda Bladh

hmmm alltså det finns många ja stör mig på, typ Rodney (äcklig) och Katarina (jobbig) och Vanessa (säger "förstår du/fattar du" för ofta), men jag börjar förstå varför sådan är kvar och det är för att de gör bra tv, men Roza var ju bara pain in the ass = dålig tv! Men sedan har vi ju Patrik, guuuud vilken tråkig människa!!! Så jag vill nog ha ut tråkmånsarna och det är som sagt Patrik & Annie, ja det är nog dom som jag INTE skulle sakna. Fast iochförsej...lite skoj är det ju nu när Annie är svartis på Madeleine haha. Fast sedan har vi jue Christian och han är ju inte så rolig så han kan få åka ut han med hihi :) oj detta blev långt, haha Ha det bra! kram

2011-03-28 | 14:58:45
Postat av: Fanny

Tittar inte på bb så har ingen aning. Puss

2011-03-28 | 16:08:09
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Mikalellinor

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-10-27 | 12:14:49
URL: http://mikalellinor.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: