What to do..

hejsvejs...

trodde att när jag vakna o starta datorn i morses att allt bara va en dröm.
Men nej.

Fast i går kväll så satt ja o kolla igenom allt och nu vet ja vad problmet är iallafall
jag hitta alla kort, musik, ALLT..
MEN min profil funkar inte.
så när ja loggar in så kan datorn inte läsa in "Bella" så de får logga in mej på ett temponärt konto men när jag går in på (den här datorn) och sen klickar på bella så ligger allt kvar.
så det e ju skönt iallafall..

Men hur löser man detta liksom, hur får jag tillbaka min gamla?
Jag kan ju inte göra något på denna sidan jag "fått låna"
för varje gång jag stänger av datorn så försvinner allt.
så alla grejer jag lägger in försvinner, så om jag ska skriva ett arbete så kan ja spara de men om ja loggar ut så är de borta när ja loggar in igen.
så är de med allt ja gör.
så som ni fattar kan jag inte ha det såhär..

Beroende av datorn eftersom de e mycket skolgrejer som görs och ska skrivas här på liksom.

jag har försäkring på datorn så frågan är om man ska lämna i den..
men då har de sagt att då kan ALLT försvinna från datorn eftersom de måste göra så mycket
och köpa en externhårdddisk är inte o tänka på för som ni vet är inte ekonomin så bra...

så vad gör man???

blev ingen skola i dag, inget prov...
jag va så knäckt i går för ja trodde allt va borta och satt i flera timmar och höll på och prata i telefon med folk som fattar mer än jag.
så blev inget plugg och ja fatta inget.. så¨får göra de på måndag eller nått..

ja nu går jag o tänker på detta hela tiden och kan fan inte slappna av förens den är fixad...

hatar datorer, dom e inte pålitliga.. :P

aja vi hörs sen

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: