Bok tips

ja har mina perioder..
kan läsa flera st på raken och sedan har uppehåll hur länge som helst.

nu de senaste har jag varit inne i en bok period igen :)

Carolinas bok - ego woman
ääälskar carolina, och att läsa om hennes liv och vart hon varit med om tycker jag e roligt o spännande.
så ni som inte läst hennes böcker. GÖR DET!!

sen efter den läste jag

Flickan som inte fick finnas

en otrolig jobbig bok att läsa, eftersom jag bara läser verklighetsbaserade böcker så vet man att detta ja läser nu har verkligen hänt.
Att en mamma kan behandla ett barn på detta sättet gör mej arg och illamående.
En bra bok, men hemsk.



sen läste ja precis klart denna boken

Bortgift mot sin vilja

Ännu en hemsk bok som gör mej så arg och ledsen.
att veta att detta förkommer varje dag.
Att bli misshandlad, våldtagen och bortgift.. de finns liksom inte i min värld. Men finns i så många andras.
det är hemskt.



ja de va några bok tips

puss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag gillar verklighetsbaserade! :)

Pöss

2011-05-17 | 16:03:46
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: