HELG :P

Godmorgon :D

Japps det e godmorgon för mej haha..
Lina kom förbi med smilla strax efter 8 i morses, hon ska jobba hela dagen och eftersom jag änd skulle va hemma, så kunde hon likagärna få va här med sin syster o busa hela dagen hihi..

så tro mej de har busat hela morgonen och lät mej sova till kl 11.00 :D
Vilken lyx haha!!

I dag är det fredag och vad händer då?
Jag har iiingen aning, jag kommer va hemma hela dagen iallafall o sen så får vad jag gör i kväll, men känns som jag bara vill ligga i soffan o kolla på film o äta onyttigt :P

Vad ska ni hitta på?

Nä kanske ska göra lite frukost :D

En bra låt slänger jag in..
Har massa bra låtar för er, men ni får denna sålänge haha..

Inna- 10 minutes

Låten är gammal, typ 1 år el nått, men gillar den än hihi..



Haha vägade precis stella, jag ska ju ge henne avmaskningsmedel, för hennes mamma va ju ute katt osv, så lika bra o ge det..
Lina hade vägt smilla häromdagen o hon vägade nästan 500g... Min katt väger nästan 900 g hahaha.. nästan dubbla :P

Men linas katt va ju minst när den föddes, så därför det e så stor skillnad :P

Man måste veta hur mycket de väger så man inte ger för mycket el för lite.
Men nu vet jag hihi..

Nä frukost va det

puss hej

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Bra låt! :D



500 och 900 gram väger mina bäbisar på jobbet ibland ;)



Pöss!

2011-11-05 | 13:32:18
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: