Helgen

Ojoj vilken TOPPEN helg :)

Denna helgen kommer ja leva på LÄÄNGE :D

Gårdagens utgång blev super lyckad, dock blev jag en aning dragen haha.. för mycket att dricka så att säga :D
Men kvällen va såå bra.
Vi satt hemma hos mej först och spela spel, tjata o drack.. Vid strax innan tolv tiden så kom björn o hämta oss och vi åkte ner för att göra bogrens osäker :P
Lina följde inte med :( Med jag, elin och cissi hade super skoj ute.. dansa som bara den o träffa massa underbara människor =)

Va nog hemma runt 04 tiden och ja jag la mej med ett STORT leende på läpparna :)

Innan vi skulle gå ut i går, så skulle ja in o hämta något i vardagsrummet.. då slår jag i min lilltå i en utav mina sitt puffar och jag hörde hur de knaka till och jäävlar va ont de gjorde..
Men med alkohol i kroppen så kände ja inte av de så mycket mer under kvällen..

När jag vaknar så gör det skiiit ont och såhär blev resultatet..



fick inte till något jättebra kort, så den är mycket mer röd/blå och svullen än kortet visar.. men ni ser ju på ett ungefär..

så ta på sig skor i tag va inte sååå skönt :/

Tog inga kort i går, typ 5 st haha..

Inga värda att lägga upp :P

I dag så sov jag till 14.20.. ja ni läste rätt!! Jag va heeelt död och jag hade blivit trakaserad med mess hela morgonen oxå haha..

har legat i soffan hela dagen och sen vid 19 tiden kom elin o hämta mej.
Jag, elin, lina och malin skulle ut o käka och gå på bio :)

Jag kan säga såhär.. breaking dawn va heeeeelt klart den bästa av ALLA twiligt filmerna.
sååå bra!!
Nu vill jag att den sista kommer ut MYCKET snart :)

så en underbar söndag blev det.

I morgon är det dax för jobb igen, ska jobba hela veckan utom fredag..

Men mån-ons så jobbar ja bara 13-16 så lyx tid va haha..

Sov gott

puss

Kommentarer
Postat av: Helen

Dröjer ett helt år(!!) tills nästa kommer :-( kramar

2011-11-21 | 08:14:12
Postat av: Sandra

aaaaajjjj!! :((

2011-11-30 | 23:48:53
URL: http://saandraalicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: