In time

Godmorgon..

Ögonen går i kors.. Jag somna runt 01 tiden i natt och då va jag så trött så jag tror att jag sov innan ja ens lagt mej ner :P
Men stella väckte mej 04 och skulle självklart leka.. FY jag va så trött o visste inte vad jag skulle ta mej till.. somna nog om vid 5 tiden.. sen va de dax igen vid 7 tiden..

Ja älskar stella, men ibland undrar man va fasen man gett sig in på hahaha..
Vet att de blir bättre, men jösses vad sömn e behövligt =)
så jag förstår alla mammor så går upp 3 ggr / natt för att amma osv :P

Har precis kastat i mej en knäckemacka och ska strax ta på mej.
Jobbar 11.30-18.30 på förskolan.

sen efter ska jag förbi mamma o pappa en snabbis, sen ska jag hem o hämta stella o kila bort till lina så katterna får busa av sig =)

Så ser dagen ut.
Hoppas ni får en bra dag med

puss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha vilket busfrö du fått tag på :P Haha puss

2011-11-10 | 12:53:52
URL: http://saandraalicious.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag tänkte just säga det - det är som att skaffa barn ;) Kattungar, hundvalpar, barn... same same ;)

Pöss

2011-11-10 | 19:14:48
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: