Ledig

Yes i dag är jag ledig, men är massor som ska göras.
Kunde ha jobbat i dag, men kände att de blir så stressigt..

Ja ska strax sätta i gång o städa lite..
sen kl 16.00 ska jag till veterinären med stella. Hon ska vaccineras.
sen efter blir de hem o laga middag. Ska bjuda pappa på lasange i dag *MUMS*

sen är de dax för jobb varje dag nu.. tors, fre, lörd och söndag.. sen är jag ledig typ 1 dag el nått...
ja det e fullt upp...

I går jobba jag 8-14 *skön o kort dag* efter de så gick jag hem till pappa och vi åkte ut o käka på wallemans. MMMMM SÅ GOT!!
efter de så blev de att åka o storhandla.
Ja dagen gick fort.

Prata en snabbis med mamma i tel i går och de hade det bra. Lite dåligt väder, men annars va det toppen.
Saknar henne massor. har inte sett henne på 1 vecka nu och så lång tid brukar de inte gå innan vi ses.
Hon är utomlands i fall ni undrar ;)

Nä nu ska de städas...

skit väder e det oxå :(

pöss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin du är! :)

2011-11-30 | 23:46:38
URL: http://saandraalicious.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hur går det med lilla pissekissen? :D Växer hon? :)

Kramisar!

2011-12-01 | 14:53:43
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: