Nämen hej

Inte uppdaterat på 3 dagar, va är detta :P hihi..

Nä men jag har varit sååå trött när ja kommit hem från jobbet, så jag har knappt orkat kolla på tv liksom, laga mat och duscha o busa med stella. Det är de ända jag orkat med.

så bloggen har blivit lidande och sorry for that :P

Måndags jobbade jag 11.00-17.00 ( Åhléns )
Tisdags 12.00-19.05 ( Åhléns )
och i dag 10.30-19.05 ( Åhléns )
I morgon jobbar jag 12.30-18.30 ( fritids )
Fredag kommer ja inte ihåg med tror de va samma tid som i morgon haha ( fritids )

så veckan e full bokad med jobb och de gillas MYCKET

Ja nog om jobb nu haha..

På lördags är det dax för fest eller ja det e tanken hihi, jag, lina o elin e super taggade och nu undrar jag ju självklart om det är någon mer som är det ;)
Bara ringa el messa. Vore massa skoj med en riktig fest :P

ja nä det har väl inte hänt så mycket mer haha..
Men nu vet ni att ja lever iallafall :)

Ps: Har inte orkat kolla några bloggar heller så ni som uppdaterat inte undrar varför ja inte har kommenterat :P

Haha kolla bus stella, hon gillar oxå riskakor :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: