söndag

godmorgon..

Kl är snart halv 2 och jag har varit vaken 1 timma..

Har blivit många sena nätter de sista så jag har vänt dygn helt och hållet :/

Men jag ska försöka o ändra tillbaka de.


Helgen har varit toppen. I fredags så hade jag o elin idol mys här hemma, vi käka pizza och hade köpt chips och när vi hade ätit pizzan så va man fan i matkoma ett bra tag haha..
Men en lugn o skön kväll blev det :D

sen i går så var jag hemma fram till 18 tiden och sen åkte jag hem till mamma o pappa och käka middag..
Mammas o pappas vän var där på middag oxå =)
Min barndomsväns mamma =) så kvällen va super mysig.

Jag åkte hem vid 22 tiden för jag va tvungen att åka hem till stella. Men både mamma o pappa fråga varför jag inte tog med henne. Visst kunde jag gjort de, men måste fixa så de har sandlåda o mat där hemma ifall jag får för mej att ta med henne :)

sen resten av kvällen låg jag hemma o slappa o hade de gött :)

Jag o stella hade mysigt iallafall :D



i dag blir de lugnt, ska äta lite nu, sen gå och handla och sen städa lite :)
rolig dag va :P

hörs sen

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: