Spontan utgång

Godmorgon..

Fy fasen va de blåser nu. Jag har sovit skit oroligt i natt, vaknat flera gången o då haft svårt att somna om...

Gick upp för 1 timma sen och jag sitter just nu i soffan o bara är.
Ska strax leta upp alla advets grejer..
Shit första advent i dag och inte känns de som de. Är nog för att vi har haft snö dom senaste åren.. snön har ju liksom redan kommit i oktober..

Nu blåser de och regnar som de vore höst.
G A L E T!!!!

I går så blev det en spontan utång med liniz :) Hade jätte skoj, men va jätte skumt folk ute.
Men vi dansa som de inte fanns någon morgon dag haha..
sen blev de nattamat innan vi åkte hem..

Hade ett stort leende på läpparna när jag kom hem, men efter en stund försvann de ganska fort. Fick reda på massa grejer som jag absolut inte trodde.
Kan va därför jag sovit oroligt oxå.

Här e två bilder från i går..
Mer tog jag inte för mitt batteri va dåligt hela kvällen..

Jag i går :D



Jag & liniz



Hoppas ni andra hade en bra lördag?

puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va skoj :)

2011-11-30 | 23:47:50
URL: http://saandraalicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: