Carpe diem

Godmorgon
( Nej jag gick inte upp nu )
Har varit vaken länge, har fixat med lite grejer och sen ätit frukost och duschat.
Hunnit med massor redan och de känns skönt.

Torsdag redan och det känns skönt att ha denna dagen ledig kan jag medela er.

Ska strax föna håret och fixa iordning mig..
strax efter 14.00 kommer elin och hämtar mig och så åker vi och hämta zigge på dagis och sedan skulle elin åka till några affärer :)

Underbart väder ute i dag, till skillnad från i går.

Känns som denna dagen kommer blir TOPPEN!!

Vad ska ni hitta på i dag då?


Slänger in en härlig låt :D

Suave (Kiss Me) - Nayer featuring Mohombi & Pitbull



Nä dax o fixa iordning sej, för tiden brukar springa i väg :D

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: