2 dagar!!

heeeej!!

Yes 2 dagars paus har jag haft härifrån.. Men inte utav vilja utan jag har verkligen inte hunnit blogga.
så ja antar att ni saknat mig lite för statistiken har inte ändrats trots att ja inte bloggat ;)

anayway helgen har varit fullspäckad så där av att ja inte hunnit sitta här.

I fredags som ni redan vet så hade ja en hel dag o fixa massa ärenden.. mys med familjen.. ätit kina mat och bara tagit de lugnt..
lördagen så jobbade ja först 09.50 - 17.05 sen hem och fixa iordning mej för skulle bort till lina o festa.
Blev en lyckad kväll o vi hade superduper roligt :) ( bilder kommer i morgon ) orkar inte lägga upp några nu..
va hemma sent och kom i säng ännu senare än planerat.

så¨i dag söndag skulle jag oxå jobba och efter typ 5 timmar sömn. Men gick fint att komma upp i morses o de har gått bra o jobba trots lite sömn och en del alkohol i går ;)

jobba 12-17 i dag och när ja kom hem så ställde ja mig o laga mat och sen va de kört.. ja skulle ha söndagsmys men somna och vakna nu 21.20 haha.. oooops.
Ja har man hållt i gång så mycket som ja gjort o sovit dåligt och sen även jobbat på de.
Ja då FÅR man va helt död :)

Så ska ha lite söndagmys nu istället =)

ja så nu vet ni hur ja haft de =)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: