Film dag.. :/

Ja denna dagen har jag kollat på film..
hur många lingon finns det i världen såg ja i typ morses :D Den va ju såå underbar :)
absolut sevärd :D

eftersom jag e sjuk som ni vet så blir de film dag.. ska sätta på en till nu snart tror jag.
eller kanske kolla på idol??
aså ja tycker att de varit för mycket idol nu.. Hallå hur kända blir de som vinner liksom?
Man hör vinnarlåten typ nonstop på radion några veckor.. Men sen då?
Nä ja tycker att de kan lägga ner skiten faktiskt..
De e ju uttagningarna som e rolifast, kolla på hur folk gör bort sig :P
Håller ni inte med mig?

I dag är den här min bästa vän..



Hur är det med er andra? Bra hoppas jag? Inga höst baciller som hoppat på er än?

funderar på o ställa mej i duschen nu..
sen tända massa ljus och krypa ner i soffan igen och kanske till o med äter lite chips.. Just för att jag KAN.
Sen får man ju passa på för när denna förkylning sätter igång ordentligt så lär man varken ha smak el lukt och då är man inte sugen på NÅTT..
så kan ju passa på nu ;)

Nä ja ska inte tråka ut er mer..

Btw någon som sett limitless?? funderar på den i kväll.
Har hört både positivt och negativit om den.. så kul och höra DIN åskikt ( om du sett den alltså )

slänger in ett kort ja tog i helgen haha

:P



puss hej

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag gillade Limitless - se den ;)

Pöss

2011-09-05 | 21:42:21
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Fanny

Krya på dig

2011-09-06 | 07:39:33
URL: http://Wikerud.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: