Fredag

godmorgon..

Jag vakna tidigt i dag, men jag hade inte förväntat mej något annat pga av nackspärren..
Känns fan nästan värre i dag :(

Jag har verkligen försökt med ALLT nu och inget tycks funka.
så bara att gilla läget och bita ihop hur ont de än gör!!

Fredag i dag och jag har precis gjort mej iordning.. varför vet jag inte eller jo jag ska iväg snart.
ska följa med elin till ryd och va social :D

Men kunde likagärna åkt i myskläder och osminkad..
MEN jag ville sminka mig.. Man vet ju aldrig vad jag hittar på i kväll ;) och då slipper man de problemet sen haha..

håret ser ut som faaan i dag, men ja orkar inte bry mig :P

Vad ska ni göra för skoj i dag?

Nä jag ska messa elin o kolla om hon e vaken

hörs sen

puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Trevlig Helg!!

2011-09-02 | 20:21:59
URL: http://Wikerud.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: