Fredagen

heeeej!!

Ja nu undrar nu.. VA inte ett ända inlägg på HELA dagen.
eller kanske va önsketänkande ;)

Nä men har varit full rulle sen kl 10 i morses så har inte haft tid att sätta mej ner i lugn o ro och blogga från mobilen.

Vakna vid 10 tiden av att emilia ringde..
Emilia -Heeej Bella..
Jag -Hej Emilia..
Emilia- Hur mår du? ( söööta unge.. 2 år och frågar hur man mår liksom )
Jag: jag mår bra, hur mår emilia?
Emilia-  bra..
Emilia.. bella kom
Jag.. Bella kommer sen så kan vi busa..

sen minns ja inte resten.. Men ja ska filma henne någon dag nu.. Denna ungen är den smartaste 2 åringen ja känner iallafall.. Inte för o skryta liksom, men hon e så smart.. hon kan ALLT.. ord som ja knappt kan säger hon..
Nä ska filma henne snart :D

Börja göra mej iordning, sen kom pappa o hämta mej strax efter kl 11..

vi hade massa ärenden på stan.. så 4 ställen och 3 timmar senare va vi klara..
nu är de mesta som ja skulle fixa.. fixat!! SKÖNT!!

Men har 2 grejer kvar som ja ska göra på måndag.

efter de åkte vi hem o jag busa med emilia som ja lova =) sen åkte vi alla o handla blommar..
Ja köpte två nya krukor o blommor till köket..

såhär blev de med den nya kappan o de två nya vita krukorna..

Jag e fortfarande ovan med kappan.. Men man vänjer väl sig ??!!



sen efter vi varit o köpt blommor så ville emilia åka hem till mej o äta kyckling med currysås från MC..
Klart hon fick min lilla älskling :)



sen när vi lämnat emilia så åkte vi till thai pak och hämta kina mat *mums* Va sååå längesen ja åt de.. så de va superduper gott =)

efter maten gav ja mamma lite massage för hon har så ont i sitt knä.. :(
så då är det bra och ha en dotter som kan de där ;)

kom hem runt 21.30 och nu e jag heeelt slut efter denna dagen;)
Har duschat o ska strax måla naglarna o sen säääängen.

Jobbar 09.50 -17.05 i morgon och sen efter så blir de hem fort o fixa iordning sig för kl 19 ska ja infinna mej hemma hos lina, hon ska ha lite fest för att hon fyllt år.
Blir utgång.. Men blir lugnt för mej för ja jobbar på söndag.. Ja ska dricka, fast med måtta :D

ja nu vet ni hur min dag varit.

Hoppas ni haft en lika bra som jag ? :D

Puss


Kommentarer
Postat av: Fanny

Då kanske vi ses sen. Ska in på Åhléns och köpa en dagis väska till Svea.

2011-09-10 | 09:56:08
URL: http://Wikerud.devote.se
Postat av: Sandriis

Haha va söt hon är! Hoppas du får en najsig kväll gumms! PUSS

2011-09-10 | 19:06:42
URL: http://saandraalicious.blogspot.com
Postat av: Sandriis

PS. Jättefint fönster! Det är inne med kappor vettu ;) Köss

2011-09-10 | 19:07:49
URL: http://saandraalicious.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hur ser hösten ut vännen? Har du mycket jobb? :D

Kramisar

2011-09-13 | 18:18:46
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: