here we go again...

godmorgon!!

I lördags kväll kände ja mej konstig..
Söndag var jag lite snorig och lite torr i halsen..

I dag = SJUK........... IGEN!!!

5 veckor har de gått sen jag va sjuk sist.. då låg jag hemma o var förkyld mm..
Nu ligger jag här igen och e snorig och är hes och hostar så halsen bränner.. Eller ja undviker att hota för att de gör så ont :/

Vilken GRYMT immunförsvar man har... NOT!!

Hoppas de går över FORT!! ska ju jobba i helgen och jag måååste va frisk då!

Så blir att kurera sig så mycket de bara går.. feber har ja inte tack o lov. Men kanske bara är en tidsfråga innan den kommer..

Så blir att vara inne hela dagen.. :(

puss



Kommentarer
Postat av: Sandriis

Så typiskt! Å precis när jag messat dig imorses så börja jag må illa som fan, misstänker att jag blivit matförgiftad :/ har haft en toppenmorgon NOT! Hoppas vi båda blir friska tills onsdag :) Vill ju ses!

2011-09-05 | 12:04:21
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Neeeeeeeeej inte igen gumman!! =(

Krya på dig!

Pössa!

2011-09-05 | 12:43:43
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: