hmm...

hej hej...

Jag har inget kul att skriva.. Har bloggtorka!!

Men håller på o städar och donar lite.. Men med huvudvärk så är de inte så lätt för så fort man gör en rörelse som huvudet inte vill så värker de ju!!

Vila lite förut, med hopp om att den skulle försvinna, ja de gick väl sådär!

I dag har jag iallafall en hemma dag.. Ska fixa lite till här nu och sen måste ja laga mat igen.. Gjorde middag förut, men inte tillräckligt.. Ska ju ha mat i morgon oxå.
ska ju inventera i morgon så måste ju ha lunch!!
aja bara att ställa sig vid spisen igen..
gör något lätt.. spagetti och köttfärsås.

ska försöka hinna klart allt innan ensam mamma söker börjar och idol.. de är ju samtidigt så jag får väl zappa haha..

Sen blir de grönsaker och dipp och en film. Blir en lugn kväll känner jag!!

Nä som sagt inget roligt inlägg.. men men

bye

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har också en hemmadag idag! Lycka till med inventeringen imorgon!

2011-09-19 | 19:16:04
URL: http://saandraalicious.blogspot.com
Postat av: Erika

Det känns som att huvudvärk kan vara någon slags höst influensa. Alla går med huvudvärk nu känns det som. Hoppas du känner dig bättre i dag allafall:)

2011-09-20 | 10:53:51
URL: http://treblevfyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: