Info

VEM

Vem är i rummet med dig? Ingen
Vem fick du senaste sms av? Sandra =)
Vem tänker du på nu? Hemligt
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vems hus var du senast i? Mammas & Pappas
Vem önskar du var med dig nu? Fortfarande hemligt ;)
Vem är din favoritsläkting? Min mormor <3

VAR

Var är din mobiltelefon? I mitt knä
Var handlar du mest? Hmm Cubus?
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Köpt på cubus
Var åkte du senast bil? När jag skulle på möten i måndags.


VAD

Vad åt du senast? Fiskpinnar
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta
Vad är den närmaste saken som är blå? Inget blått men en turkos lampa i hallen är väl närmast.
Vad har du på fötterna? Inget
Vad är din favorit färg? Svart och rosa
Vilken film såg du senast? Trassel ;)
Vad hör du just nu? Tv:n

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Självklart!!
Hånglat på en bio? Klart jag har
Hånglat i skogen? japps
Tyckt att din kusin är het? va e det för fråga?
Sovit naken? Inte när jag sover hemma, Men sover ja ihop med en kille så gör jag de.
Kört över hastighetengränsen? haha nää har ju inget körkort :P
Målat om ditt rum? Japps köket..
Dansat framför en spegel? De gör jag hela tiden ;)
Fått hicka? Vem har inte de?
Dumpat någon? Japp
Stulit pengar från en kompis? Nej.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Hmm nja i fyllan kanske :P
Varit i slagsmål? Oja!!
Smugit ur ditt hus? haha Japp..
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja…
Hånglat med en främling? Japp
Älskar eller saknar någon nu? Älskar ingen just nu, men jag saknar någon väldigt mycket!


Lite info ;)




Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Den snor vi! ;)

2011-09-15 | 21:50:02
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: