Jag saknar dig mindre & mindre

Hejsvejs på er!!

Vakna vid 10 tiden i morses att ja va såå kissenödig.. så gick upp!!
satte mej i soffan o zappa på tv.. Men kände va fan, har knappt lämnat lägenheten på hela veckan, så jag tog på mig och tog en runda runt karstorp :)

hösten är iallafall här, man känner kylan i ansiktet *brr*

sen så tog ja cyklen bort o handla lite.
så just nu håller jag på och gör lunch.. Blir fiskpinnar i dag, enkelt och gott ;)

sen när ja har ätit så SKA jag ta tag i min lägenhet.. Har sagt de i 2 dagar nu, men ahh inga ursäkter varför ja inte gjort de.
Pyssla lite i går kväll, men ska göra resten i dag.

Sen får jag se vad jag gör mer i dag, kanske fikar med sandra senare sen eller så kanske jag åker ut till ryd.
ja jag får se.

Torsdag redan och ja veckan har gått fort.

Åhh jag e så kär i denna låten, ja är inget big fan av Melissa Horn.
Men denna låten är så härlig att lyssna på.

Melissa horn - Jag saknar dig mindre och mindre




I går kväll så låg jag i soffan med massa ljus och drack te och fanns inget skoj på tv.
så satte på Trassel igen, Bästa barnfilmen på länge haha..
Andra gången ja ser den och ja man skrattar och den e helt underbar :)
så se den om ni inte sett den =)

Nä kanske ska kolla till potatisen ;)

Hörs sen

puss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Den var fin!



Och ja, Trassel är underbar! Har sett den två gånger :)



Pöss

2011-09-15 | 15:43:42
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Sandra

Fiin låt!

2011-09-17 | 16:07:48
URL: http://saandraalicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: