Lose control

Gokväll!!

vad gör jag? Jo jag ska snart resa mitt arsle från soffan o diska o plocka lite...
Jag skulle vila en stund på soffan förut pga av min dåliga sömn i natt.. hade ställt alarmet på 1 timma..
Kan ni gissa när jag vakna??
Jo 4 timmar senare, ja jösses!!!

så hela dagen har gått åt att sova, så får pyssla nu helt enkelt..

Prata med en jag jobbar med på facebook i går och fick en jobb tid utav henne :) Hon ska flytta och ville ha ledigt den lördagen, och jag ställer ju självklart upp.
shopping helgen är det oxå, så lär ju bli massor att göra.

Fy fan jag har verkligen fastnat för wordfeud.. Börja aldrig spela om ni inte vill fastna haha..
Ni som inte vet vad det är så är det en app.. är som alfapet typ =)
skiiit skoj.. men sååå beroende :)

är de någon film på tv i kväll? Kanske ska kolla om de finns någon annars så får ja sätta på en som ja har på datorn.
När ja har pysslat så blir de en lugn kväll i soffan.

I går kväll hade ja en spa kväll och bara pyssla om mig själv!!
- Tog en lååång varm dusch..
- Ett fot bad
- La ansiktsmask
- Tände ljus hela lägenheten och kröp upp i soffan med en kopp te.

Ja kvällen i går va såå behövlig.
Man behöver pyssla om sig själv ordentligt ibland och samla ny energi :)

Ska göra samma i dag, eller ska bara tända ljus överallt och dricka te hihi!!

Nä vi hörs

puss


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag är oxå helt beroende av det spelet hehe:)

2011-09-15 | 08:43:58
URL: http://treblevfyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: