onsdag

hej hej..

Här sitter en galet trött bella..
somna vid 5 tiden i morses och kl ringde 08.20.. Hade ett samtal som skulle ringas och efter 30 min möte i telefon så tänkte ja att ja skulle lägga mig och sova igen..

Men la mig i soffan o kika på tv och sen åt frukost och jag har inte somnat än ;)
Men kommer nog göra de snart tror jag haha..

Har precis tagit en varm dusch. De är så kallt nu. Jag HATAR verkligen hösten :(

meningen i går va att ja skulle städa o rensa min gaderob.. Så blev de INTE!! Så får ta tag i det i dag istället.

Hade missuppfattat mamma om när vi skulle åka.. trodde de va nu till helgen, men de är ju inte förens nästa. Besviken blev jag, för vill verkligen komma härifrån.

Men på lördag ser de ut att bli en tripp till ikea med elin, johan och kanske björn. KUL!!!

Har just nu inget vettigt att skriva
vi hörs sen

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: