söndag

Jag vet att ja har uppdaterat dåligt.. Men ni har kommenterat dåligt oxå :P

Hej på er!!

Har varit hemma i lite över 1 timma och känns skönt o va hemma igen.. har knappt varit de på 3 dagar =)
Men har haft 3 underbara dagar och så mycket som ja har skrattat.. Ja de säger att ett skratt förlänger livet.. Då kommer jag alltså leva lääänge till ;)

I dag så har vi firat pappa som fyllt år. Så blev smörgåstårta och kladdkaka o bullar. Inte på samma gång då ;)

Sen efter så gick ja förbi elin en sväng.
Fick ett gulligt mess..

Har inte setts på hela dagen och vi har varit tillsammans typ dygnet runt nu i ett par dagar, hon jag och johan.
så hon skrev att hon sakna oss, är van och ha er nära =)
naaaw.. Men det e sant, kändes konstigt och inte setts på hela dagen :)

I morgon har ja massa att fixa med, så de ska jag göra så fort jag vaknar.. Sen ska lägenheten städas.. Visst den är städad men de går alltid att städa o plocka mer ;)
sen kanske jag ska träffa lina en sväng.. Vi har inte heller setts på evigheter.
sen så blir de tidigt i säng i morgon för jag ska upp typ strax efter 5 på tisdag..
ska inventera på lagerhaus.

sen tänkte ja bjuda hit vänner på onsdag tror jag. Fika lite o tjata lite =)
ska kolla vilka som kan. Många ja inte sett på ett tag som ja saknar MASSOR.

Nu ska jag strax sova.

Såhär söt va emilia på kalaset i dag :)



Hoppas ni haft en toppen dag

pussss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Miss u! Kramis!

2011-09-19 | 19:17:13
URL: http://saandraalicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: