Tisdag

godmorgon..

Jag har varit uppe länge.. skulle upp o ringa ett samtal kl 08.30 men gick ju för fasen inte komma fram..
1 timma är telefon tiden och näe kom som sagt inte fram.

så får göra ett nytt försök i morgon.

Nu ligger jag i soffan och kikar på tv ska nog strax brja fundera på vad fasen man ska göra för mat i dag.
kyckling tror jag ;)

Vilket väder vi har.. eller hela sverige har nog detta väder.. En jävla orkan vid namn katia har nu nått sverige och fy vad de blåser och regnar..
Ja en riktig höst känsla är det i dag iallafall  *ogilla*

I dag blir det en lugn dag hemma, ska storstäda och sen ska ja försöka ge mej på mina gaderober och rensa där.
Får se om ja kanske träffar en kompis i kväll.. beror på om ja vill ge mig ut i detta väder haha!!

Målade mina naglar i går med mitt nya naglack och I LOVE IT!!!




alla mina naglar har gått av åter igen :( så bara börja spara igen.

Nä nu ska ja tina kyckling och förbereda maten..

puss

Kommentarer
Postat av: Sandriis

Fasiken vilket fint nagellack, vad är märket?

2011-09-13 | 13:10:26
URL: http://saandraalicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: