Torsdag

hejsvejs!!

Sitter o kikar på idol faktiskt.. har inte kollat något på de sen de börja.. typ 2 ggr när uttagningarna var..
Men ja, man tröttar lätt på ett program som visas varje år.

I dag gick jag upp kl 08.00.. Kl 08.30 kom min lilla goding adam hit, jag skulle va barnvakt några timmar.
Vi hade morgon mys i soffan till barntv.. adam e ju bara 11 månader så han fatta väl inte så mycket, men skoj tycker han allt att det är :P

sen busa vi lite och han vände upp o ner på hela mitt hem haha..
sen gick vi till affären så jag fick handla lite.
vi hann även med att gå till lekplatsen så han fick gunga :)




har en del kort att lägga upp.. men börja skriva detta inlägg för längesen och har fått upp
 1 kort.. Blogg.se segar som FAN!! så orkar inter vänta mer..

Lägger upp bilderna senare sen el i morgon..

Adam somna så sött i min säng och när han hade vaknat så skulle ja byta blöja.. och vad tror ni händer?? jo han kissar ner hela min renbäddade säng haha... ADAM :D
så när han hade åkt hem så fick jag städa och bädda rent :P

sen har jag haft middag här hemma med elin och johan. Va min tur att laga mat i dag och de blev falukorv med potatismos och salld :) MUMS!!

sen efter blev det fika =)

tanken var att jag o elin skulle iväg till johan nu en sväng på kvällen.. Men får se hur de blir, kl är ju ganska mycket redan och han ska ju upp kl 05.
så får se..

annars blir de en lugn kväll i soffan och det e ju inte helt fel det heller ;)

Hoppas ni har haft en bra dag?

kort kommer som sagt sen eller i morgon.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: