vill man?

hej igen..

Fick fråga vad de va för märke på naglacket ja la upp innan.

Naglacket är H&M:s egna




sen ska ja berätta vad som hände mig förut!!

Ja skulle laga mat.. jag hade tagit fram allt som ja skulle använda.. hade alla plattor på.. så ha kolla på alla samtidigt är lite stressigt, så utan att ens tänka mej för tar ja tag i grädden och skulle skaka den..
när de redan var försent upptäckte jag att den var öppen....

GRÄDDE ÖVER HEEELA KÖKET..
all ren disk fick diskas om.. hela golvet.. hela bänken.. all mat.. kycklingen JA ALLT!! var nerkladdad med grädde.
KUL!!!

sen detta väder.. jag mååste till affären och jag vill verkligen inte gå ut :(
de regnar o blåser massor och ingen ide att ta paraply för de kommer inte gå i denna blåsten..
alltså kommer man va en dränkt katt när man kommer hem..

men men bara gilla läget

puss


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hahaha - förlåt gumman, men jag kan bara se dig framför mig med grädde överallt!!! Jag skulle bli galen! :D Men skratta samtidigt ;)

Pöss

2011-09-13 | 16:57:36
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Sandriis

Haha! Jag kan inte sluta skratta! Sry, vet hur jäkla förbannad man blir på sig själv!! Hahaha! Söta du :)

2011-09-13 | 18:35:40
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: