Långledigt..

Hejsvejs!!

Har äntligen landat i soffan och är helt slut och ryggen värker och har lite små ont i halsen.
Men brukar få de när jag e trött!!

Jobbat som vanligt.. 09.00-17.00 och efter så gick jag till elin och hon bjöd på middag =) Ville ju träffa zigge som jag inte sett på massssa länge.
Eller jo en snabbis i går ;)

sen gick jag förbi mamma och pappa. För skulle få påskpresent utav mamma och sen så skulle pappa köra hem mig för hade massa tvätt som skulle med hem

Dessa tulpaner och påskägget fick jag av min underbara mamma <3



när jag kom hem börja jag plocka direkt och damma lite och dammsuga och moppa. Kände att de va dax för de nu., sagt de i 3 dagar hehe!!
så nu e det rent och fint här *härligt*

Nu är man långledig till på tisdag och det känns skönt.

Så ska kolla om de finns något skoj på tv och sen blir de natti natt för e jättetrött som sagt!

Svar på tal ang en kommentar: Stella kissar inte i sängen längre. Hon har slutat med allt beteende hon hade. Så vet inte vad de berodde på. Men huvudsaken är att det är över och att de inte kommer tillbaka :)

Ha en fin torsdag alla

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: