måndag

hello!

Sitter o kikar lite på tv.. ska strax ta och krypa ur myskläderna och ta på mig.
Ska hem till mamma o pappa och äta mat.
Stella ska följa med oxå =) Så vi ska mysa allihopa den sista dagen man e ledig. I morgon är det dax och börja jobba igen.

Vad ska ni göra denna dagen då?

Förut så satt hjärtat i halsgropen iallafall!!
Jag hade öppet fönstret i vardagsrummet och så skulle ja ut på balkongen o röka.
Då blir de korsdrag och balkongdörren åker upp lite.. då smiter stella ut på balkongen och hoppar upp på räcket och faller över.. jag e så snabb så får tag i ett ben och i svansen..
FY FAN!! va rädd jag blev.. Bor ju högt upp så vill inte ens veta va som hänt om ja inte varit så snabb..
Visst katter har 9 liv men vill inte att hon gör av med ett redan..
Så satt chockad kvar med stella i famnen..!!

I morgon MÅSTE jag ner till skövdebostäder efter jobbet och hämta papper om inglasad balkong!

Nä nu ska jag ta på mej för pappa kommer om en liten stund

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: