Oj Oj

Hejsvejs

Jag e jätte dålig på att uppdatera och jätte dålig på o kommentera..
Men eftersom min dator e sönder o kan bara ha i gång den 15 min så blir de att jag orkar aldrig starta datorn och läsa bloggar, kommentera och skriva i min egen via mobilen tycker jag inte e skoj..
så¨ber om ursäkt :P

va hemma i går från jobbet och även i dag,
Mår ju bra i dag så kunde ha jobbat, men men bätte o va på säkra sidan.. right?

Torsdag i dag o har  haft besök i några timmar..
Har precis ätit middag och ska ta tag i lägenheten strax.. Pyssla lite smått i går, men har lite o fixa med i dag med..

stella ligger och sover brevid och ja skulle gärna vilja sova ett par timmar med.. blev väckt i morses så sov inte ut :P

nä inget skoj att skriva känner jag

puss hej

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Be inte om ursäkt, skriv när du känner för det! :)

Måste ta en fika och babbla snart!!

Puss

2012-04-26 | 18:18:47
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: