Onsdag

Hellllooo!!

Äntligen har jag satt ner röven i soffan!!

Jobbat 09.00-18.30 eller kom i väg från jobbet 18.10 sen när ja kom hem så käka ja lite kallsmat. blev knäckebröd med skinka och vanillj kesella till :D
sen satte jag i gång o städa och efter en skön dusch..

Nu är jag helt slut och ska slappa i soffan hela resten av kvällen tills sängen väntar..

I går efter jobbet drog ja till gymmet.. och va sjukt seg och ville bara skita i den
Men blev taggad när jag väl va där och blev nästan 1 mil på bandet *me like*

Ska nog försöka komma ner efter jobbet i morgon med.. sen blir de hårdträning i helgen tror jag ;)

Hoppas ni haft en bra dag?

puss

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Skönt att slappa på soffan ibland :) Någon bra film på sista tiden?

Pöss

2012-04-18 | 22:17:33
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Anonym

Det är när man väl kommit till gymmet som man kommer igång. Man hinner tänka många gånger innan att man ska strunta i det, men väl där så är det bara kul, och vad bra man känner sig efteråt.Kram

2012-04-19 | 07:50:24
URL: http://treblevfyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: