19:e december

halloj
 
Nuuu är äntligen tvätten torr, eller en del hänger lite här och var i lägenheten.
Men har tvättat sen 17 och när jag kommer ner märker ja att jag bokat torktumlare istället för torkrum.. ÅHHH!
sprungit upp o ner typ 2 ggr i timmen för att starta torktumlaren som stängs av efter en viss tid.
 
Men nu är jag KLAR :D
 
i dag har vi haft julfest på jobbet.
Har dansat runt granen, tomten kom med paket till barnen och sen har vi ätit julmat *mys*
 
Vi fick oxå lite julklappar hehe..
Jag fick en blomma av chefen *snällt*
 
 
och denna söta av barnen och föräldrarna <3
 
 
Nu ska jag strax sova..
Jobbar 8-17 i morgon så bäst att man e lite pigg iallafall :D
 
Dock har ja fått infektionen i näsan som ja får varje år *herpes* blää!!
så man känner sig inte vidare snygg el fräsh :(
Såå typiskt att de kommer nu innan jul.. FUCK!!
Måste hoppas de försvinner innan julafton och juldagen iallafall!!
 
 
 
puss o kram
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: