4:e december

Ja nu går de undan.. 4:e december redan liksom!!
MÅSTE ta tag i julklapparna snart ju :D
 
Jobbat som vanligt och min förkylning är väl sådär faktiskt.. Kan den inte bara försvinna!! Men huvudsaken är att man inte har feber iallafall *Peppar Peppar*
 
Har precis ätit lite och nu är jag såå uttråkad. Va ska man göra??
 
Kanske ta tag i mina gaderober.. Fattar liksom inte hur man kan stöka ner så.. Hur svårt är de att hålla de snyggt liksom?
Någon mer som har de problemet?
Men när jag sitter här och tänker på vilken tid de kommer ta, så orkade jag helt plötsligt inte *mohaha*
 
i går kom mamma o pappa förbi på kvällen en liten stund. Min gulliga mamma hade köpt en vit söt liten julgran till min :)
BÄSTA MAMMA <3
 
söt va ;)
 
 
 
 
 Hade städat och donat hela kvällen så när jag äntligen satte mig ner så blev de tända ljus och lite mys :D
 
 
När jag precis hade lagt mig så kom jag tänka på något.. Det är något jag glömt.. Jo mycket riktigt..jag skulle lämna in mitt betyg från barn och fritid så jag får ut rätt lön på jobbet..
så va bara att hoppa ur sängen o börja leta..
Shit de tog typ 45 min innan jag äntligen hittade de.. Fan måste ha bättre ordning på saker och ting.
 
Har precis tänt ljus även i dag och känner mej trött.. me får inte lägga mig ner i soffan för då somnar jag.
 
Hoppas ni får en fin kväll
 
puss och kram
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: