Glad

Hejsvejs
 
Har precis fönat o plattat håret.. Ja för en gångsskull ska jag ha håret iordning på jobbet i morgon, istället för tofs, fläta eller lockigt hår.
Vi ska ha julfest hela dagen så då får man väl försöka iallafall att se någorlunda fin ut hihi..
 
I dag fick jag ett besked jag väntat på länge, har hört via omvägar hela tiden. Men i dag kom chefen fram o berätta att jag från och med 1 januari kommer jobba heltid tills sista april :)
Överlycklig är jag!!
Men kommer då byta avd och det är det jobbigate för jag trivs såå bra med mina kollegor nu och "mina" barn.
Men vi ses ju hela tiden eftersom jag fortfarande är kvar i "huset" men ändå.
Men sjukt glad är jag iallafall :)
 
Efter jobbet gick jag förbi mamma o pappa o berätta nyheten :) sen har jag handlat, bäddat rent sängen, lagat mat och nu slappat i soffan några timmar *gött*
 
Haha bästa bilden tog mia på mig på jobbet i dag iallafall :)
Blev en hel del godis kvar när vi hade fyllt alla barns godispåsar så den ställde vi in i personalrummet..
Ja jag kan medela att jag åt några st haha men bilden är ju klockren :D
 
 
Hoppas ni haft en bra dag. Här blir de sängen snart för i morgon börjar jag 07.00
 
Ska även tvätta i morgon.
 
Puss o Kram
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: