Lucia

hello!!
 
Förlåt att jag inte skrivit mycket de sista, men har lagt tiden på annat men ska försöka o skärpa mig ;)
 
I dag har de varit lucia. Börja med en tidigt morgon på jobbet.
Vi hade lucia firande kl 7 på morgonen, men det va super mysigt och våra barn är sååå duktiga :D
Kommer sakna dom såå mycket och mina härliga kollegor, jobbar ju bara till sista december och sen vet jag inte vad som händer.
Om jag ska fortsätta eller om jag ska få något nytt!
Men får förhoppningsvis reda på de snart :D
 
Jobbat som sagt och sen har jag inte gjort mycket efter.. Sov 2 timmar på soffan förut (ja jag vet, dålig ide för då somnar jag aldrig sen) eller nu.. kl är ju snart 01 haha!!
Men har faktiskt sovmorgon i morgon för jag börjar 09.30 och jobbar bara till 14 så jag tror jag överlever om jag inte sover så mycket i natt ;)
 
I morgon är de fredag igen redan, shiit ännu en vecka har gått och de är faktiskt bara typ 10 dagar kvar till julafton!!
och jag har ännu inte köpt några julklappar.. Fasen att man alltid ska va ute i sista sekund.
Eller jo de har jag ju, har köpt ett kök till min brorsdotter fast min svägerska har den för att hon köpte den åt mig, så ska bara lämna pengar
och sen ville mina andra två brorsbarn ha pengar, så de va väl oxå fixat.
ja jag får gå på söndag och kika till resten av familjen :D
 
Åhh jag är sååå förkyld igen, trodde de va på G bort men nej nej nu har de blivit värre igen.
såå täpt och ingen nässpray hemma.. Går i taket här :(
MÅSTE köpa de i morgon.. Jag nyser var och varannan minut och fryser som bara den. Så hoppas jag inte blir liggandes i helgen för de har jag inte tid med.
 
Annars då.. Ja de har väl inte hänt så mycket faktiskt..
 
Har färgat håret, men när jag tar kort så ser ja svarthårig ut, vilket jag inte är..hehe
Men ska färga de en gång till kanske på söndag för de blev inte riktigt så bra i topparna, färgen släpper där fort..
 
 
Min lilla snutta somna så härlig i soffan häromdagen
 
 
nä jag måste ha tag i nässpray (förlåt om mitt tjat) Men jag pallar inte detta :( BUHU!!!
 
Nä kanske ska ta en snabb dusch innan ja kryper ner för att få upp värmen i kroppen lite och sen värma riskudden och krypa ner med..
Riskudde är de bääästa om finns när de är kallt.
Man blir fan varm direkt :D
 
Btw aså denna tjejen, hon är såååå rolig!!
Ni måste se hennes klipp hahahahah!!!
 
 
 
Puss och kram
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: