Sjuk?!

Hello!!
 
Sitter invirrad med min pläd och försöker få upp värmen. Går sådär.
Kikar på tv och bara ta de lugnt.
 
Är hemma i dag för att jag är sjuk.
Klockan 01.42 i natt vakna jag av att jag hade ont i magen.. sprang på toa och där satt jag i flera timmar.. varva i mellanåt att ligga på en handduk på badrumsgolvet..
mådde illa samtidigt som de kommer från andra ändan (ursäkta infon) Men de va en pain natt..
kallsvettades och jag kom nog inte i säng förens 06 i morses el nått..
 
Går magsjuka på jobbet så jag trodde ju helt klart att även jag har drabbats av det nu.
Men nu har jag bara varit på toa en gång på morgonen, så jag vet inte. Men mår illa.. så riskerar inte att smitta någon..
så blir hemma dag i dag och i morgon.
 
Hur är det med er? Ingen kräksjuka el så?
 
Måste försöka äta något, men vet i fan om jag vågar :(
 
Haha kolla vilket sött kort.. Jag låg i sängen i morses och stella titta fram :)
Söötis!!
 
Tittut
 
 
Hörs sen
 
puss
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: