10 cm

Godmorgon..

Varit vaken en stund men har mest legat i sängen o försökt o vakna..

Hade sällskap fram tills 03 i natt men fick dock sova själv :(
Men sen hade jag svårt att somna o mest vaknat hela tiden.. Så jag va sit trött när jag vakna strax efter 10.00 och huvudvärk..

Men har ätit en brak frukost och nu känns det bättre!
Ska strax hoppa in i duschen, ska nog åka med mamma o pappa till Ö&B sen o köpa lite (bra att ha grejer)

Skulle egentligen till gymmet i dag, men hoppar de i dag faktiskt!

I morses tog jag fram måttbandet för o mäta kroppen. Va 6 dagar sen sist och jag har tappat 10 cm runt hela kroppen *WIHOOO*
Mage och midja va det mest på och det är ju där jag vill att det ska va mest cm som försvunnit oxå ;)

Så ingen är gladare än jag just nu :D



TACK till alla underbara kommenterar på facebook och sms om hur duktig jag är. Det peppar en ännu mer ska ni veta!
NI är B Ä S T!!!!


Lördag i dag och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på i kväll, men blir nog lugnt i allafall

Hörs sen

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: