Film tips

Abduction

En ung man jagar sanningen om sitt ursprung efter att han hittar sitt egen babybild på en websida för försvunna personer. När han jagas av både polis, federala agenter och okända skuggfigurer går det upp för honom att hans föräldrar är allt annat än vad de utgett sig för att vara och det blir en kamp mot klockan för att hitta sin riktiga identitet.

Jag tyckte filmen va jättebra och det var ett plus att snyggingen i twilight filmen spela huvudrollen ;)
Dock va jag inget big fan av slutet, men allt kan ju inte va bra right ;)

Absolut sevärd..




I går såg jag oxå en film

Monte carlo

Under sin drömsemester i Paris misstas vännerna Grace och Emma av en slump för brittiska arvtagerskor. Innan de får en chans att förklara vilka de är hamnar de i en karusell av paparazzis, privatplan, designerklänningar, romanser och en resa till Monte Carlo som de sent ska glömma.

En lite barnslig tjej film kan jag nog säga att det är =) Fast jag gillar ju sånt med hihi..
Så gillar man sånt så ska man se denna :P





Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Monte Carlo har jag inte hört talas om - kanske ska se den då? :)

2012-02-15 | 19:30:18
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: