Lördag

Hejsvejs..

Sitter i soffan just nu o kollar på tv och har en sovande stella i knät <3

Hon har haft psykbryt hela morgonen och varit heeelt galen. Fattar liksom inte.
Lina sa att smilla va likadan, så märks att de är syskon, de till o med har samma dagar att få sian bryt på haha..

Så tog på henne kopplet förut och tog ut henne.
Gick bra och vi va ute i nästan 40 min.
Hon klättrade i träd och sen kom hon lååångt upp så jag fick hålla stenhårt i kopplet.
Hade ju inte varit skoj o ringa brandkåren ;)

Sen kom en gammal gubbe med rullator och stella blev skiiit rädd.. Hahahaha!!

Ska strax städa och plocka här hemma. Ta en dusch och sen ringa lina och kolla vad vi ska handla tills i kväll.
Blir mys till melodifestivalen och kanske ett glas vin :D

I dag va det mät dag och jag hade gått ner 6 cm sammanlagt.
Jag är INTE nöjd.
Förr veckan va det 10. Men visseligen har jag bara tränat 2 grr denna veckan. Men ändå.
Jag har för höga förväntingar på mig själv...

jaja vi får hoppas på bättre resultat nästa vecka. Ska ju till sthlm över helgen, så får ha mät dag på fredag morgon och hoppas på ett bättre resultat.

Nä städ dax

puss

Kommentarer
Postat av: Helen

Får jag ge dig ett tips hjärtat? Mät & väg dig på fredage ist? Oftast så håller man bättre mat hållning på veckorna. Tex söndag-fredag.. Unnar sig gärna något på fredag el lördag (vilket man ska tycker jag..) mäter du dig på lördagar tex så kanske du har dragit på sig lite extra vätska i och med att du har ätit något på fredagen som gör att du samlar på dig vätska som ej gör måtten och vikten rättvist. Förstår du vad jag menar? Så gör Isf jag.. :-) du är grym!!!! Puss

2012-02-11 | 20:34:10
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Men du ska vara nöjd gumman!! Det blir mycket i början och sen lite mindre - jag tycker att du är skitduktig! Försök att inte ha så höga krav på dig så att du blir missnöjd, det är lätt att hamna i en karusell av ätstörningar även om man inte tror det <3

Puss!!

2012-02-12 | 19:09:28
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: