Onsdag

Hejsvejs..

Morgonen starta väl sådär..

stella lekte med sin leksak och då får hon sina "utbrott" så hon sprang med värsta räse farten över datorn som står på en pall, vilket gör att den inte är så stabil, så den flög i golvet..
Hände inget, vad jag märkt än iallafall.. Men mattan tog nog en del av fallet..
Man kan blir så trött ibland aså!!

Godmorgon liksom ;)

I dag är det onsdag och tanken var att helen och barnen skulle komma hit en sväng, men blev ändrade planer :( Men kommer fler dagar hjärtat <3

så nu har man städat lite och ätit frukost, alltså en smoothie :)

Vad nu då? Jag ska gå och handla och sen börja kolla vad jag ska ha med mig till sthlm så jag kan fixa iordning allt de..
Undrar om de har gym på hotellt, det hade ju varit guld. Men får se om kanske actic ligger i närheten för då kan man ju kila dit :)
Ja bara för att jag ska ha en slapp helg i sthlm fre-sön så betyder de inte att jag inte ska träna på dessa 3 dagar.. för de SKA jag :)

'
Senare sen så ska jag till gymmet, blir runt 16.30.
så denna dagen kommer va en seg dag fram tills dess :P

Kanske ska messa någon och fråga om vi ska fika hihi :D

I går var jag barnvakt åt mina brorsbarn. Adam sov redan när jag kom. Emilia låg nere i sängen och vänta på mej (min prinsessa) och simon och filip spela och kolla på tv.
så emilia fick komma upp en stund till för stackarn ville ju inte sova när jag va där. Så vi lekte med hennes dockor och pyssla liten.
Sen blev de godnatt saga och jag la mig brevid henne för o sova.. Tog typ 5 min så sov hon haha..

Så jag fick tid mej pojkarna, som har sportlovs vecka så de fick va vakna hur länge de ville =)
Vi kolla tv och sen fick de spela på min mobil och timmarna bara flög i väg.

När brorsan och svägerskan kom hem så stanna jag kvar.
Jag och kristina satt och babbla i typ 2 timmar.. så va inte hemma förens efter 01.00 =)
Men super mysigt va det. <3

Både brorsan och svägerska sa att de syndes massor att jag gått ner :) sånt är så skoj att höra *wihoo*
Blir man ännu mer taggad liksom :)

Nä hade väl inte så mycket mer att säga just nu

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: