shopping

Hejsvejs!!

Ligger i soffan och gör inte allt för mycket.
Ska strax hoppa in i duschen tror jag.

Varit nere på gymmet med lina. va nere runt 11 tiden och i dag blev det ett bra ben pass :)
Körde 1 timma på bandet. Sprang som en galning och gick i uppförsbacke..
sen satte jag mej lite på cyklen, men benen va spagetti efter bandet, så satt bara 7 min haha..
så gick o körde benstyrka istället och liite armar. sen avsluta jag med ett magpass..

Ja ett bra pass med andra ord =)

Nästa vecka blir det pass hela veckan. Känner att jag kan bandet nu och allt annat. Så vill gärna göra något annat.
så blir massa pass istället så tror de blir bra :D

Sen bestämde jag o lina oss för att vi kör en utgång i kväll :D Va SJUKT längesen nu och båda va taggade hehe..
Man blir lite taggad oxå när det e så fint väder , håller ni inte med? ;P
Det är hela huset gungar i dag och inträde 60 kr, så det blir ju perfekt :)

I går sa jag att jag skulle lägga upp lite va jag handla i sthlm.
sock orka jag inte ta kort på allt..

så blev bara några gejer haha..

En klocka :)



Naglack =)



Solgalsögon



Te och socker burkar =)



så lite annat som sagt, men orkar inte fota de :P

Nä nu ska jag ta en treo, för börjar få huvudvärk och sen ta en dusch =)

Måste bara visa vilket mysigt fredagsmys jag hade i går :D




Ha en fin lördag

puss

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Åh myyyyyyyyyyyys!!!



Ha en toppenfin månad framöver nu gumman!! Vi hörs när jag kommit hem och hoppas att vi kan ses igen då!



Puss och kram!

2012-02-26 | 01:07:53
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: