Slut

Hej Hej

Har precis gjort mej i ordning för sängen.. Japps jag ska sova nu. Klockan ringer 05.45 och jag e faktiskt skit trött..

I dag så har dagen gått super fort.

Åkte med elin till kss kl 10.30 och va hemma här igen 11.30 och sen tog jag en dusch och fixa iordning mig.
Pappa hämta mej strax innan 14.00 så åkte vi ner till banken och fixa lite grejer.

Efter de så gick jag och handla presenter till nova från mig och lina.
Hon fick detta

- Rosa naglack
- Rosa toffsar och hårspännen och en rosa väska till att ha dom i ;)
- 10.000 pärlor
- Rosa läppglans
- Scrape book ( vet ej hur de stavas haha ) för barn alltså..

Temat va ju rosa som ni kanske märkte hihi :)

efter de så åkte vi till prima så jag kunde köpa mig en sallad *GOTT*

åkte med pappa hem för tänkte att det inte var någon ide att åka hem innan jag skulle på kalas.
så jag passa på och lägga mig i ett varmt badkar o slumra till en liten stund, som ja alltid gör ( farligt jag vet )

sen va det dax för kalas och det va super mysigt!!!

Nu i kväll har jag bara slappat i soffan och som sagt ska ju gå lägga mej nu.
När jag va på G hem förut så ringde nämligen nette från karstorps förskola o ville ha in mig i morgon :D SJÄLVKLART!!! :)

jOBBAR 07.00-13.00 Och efter de blir de att åka till gymmet. 2 dagars vila har jag haft nu och de får fan räcka :D
Dock är inte knät bra så blir inget springa på bandet i morgon utan får "bara" gå. sen köra styrka :) De blir bra de!!

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag haft?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: