2012-01-03

Godmorgon

Redan 3:e dagen in på det nya året. Känns även som detta år kommer gå sjukt fort och snart är det nytt år igen!!

Nu tänker ni.. Va kl är strax innan 09 på morgnen och bella skriver redan ett inlägg i bloggen. VAD HÄNDE DÄR?
Haha jo de ska jag tala om för er ;)

Nä men hade ställt kl på 08.00 för att ringa veterinären och boka tid för vaccination för Stella och Smilla.
Så vi fick en tid kl 11.20 och då kändes de inte så värt att somna om.
Då blir jag nog bara tröttare och försover mig säkert haha :D

så passsar på och skriva ett morgon inlägg ;) Då blir ni glada va? erkänn? :P

Efter vi varit på veterinären så blir de hem och lämna stella och sen vidare till maxi och till telenor..
Varför jag ska till telenor? Det ska jag oxå tala om för er.

I går kväll/natt så satt jag i tel med lina och jag hade dåligt batteri så satte i laddaren och prata, men eftersom ja röker så springer ja ut i mellanåt under samtalets gång.

När ja kommer tillbaka så tänker ja inte på att sätta i telefonen på laddning så jag fortsätter prata och stella ligger på kudden brevid mej..
Ja tänker inte på vad hon gör.. utan tror bara att hon ligger och "snuttar" i kudden.. men sen när ja kollar så ligger hon och äter på min mobil laddare..

NEEEEEEJ!!!
Jojomen.. den va sönder på flera ställen och den går nu inte att ladda med..
KUL!! eller INTE!!

Ja vad säger man.. UNDERBART OCH HA HA KATT ;)

så mobilen får laddas via datorn nu och de funkar ju inte i längden för de håller inte likabra.
så MÅSTE till telenor och kolla vad en ny kostar..

Ännu en utgift som ja inte har råd med denna månaden.. Blir tuffa dagar fram till den 15:e och plus att man ska till veterinären i dag oxå.. Ännu en utgift..

I går va jag bara hemma hela dagen, hade huvudvärk heeela dagen.
Men har haft ont i halsen sen i lördags så jag vet inte om det 'är något på G eller vad de är.
Kan inte va sjuk nu och vill inte de heller..

Får se om de blir jobb i veckan, fick ett samtal för en stund sen om ja kunde jobba, men de kunde jag ju inte i dag.
så får se om de blir jobb resten av veckan eller någon dag iallafall. Återstår att se =)

Nä så ser väl min dag ut.

ska bli intressant o se hur stella reagerar hon veterinären  i dag, sist så va hon inte så glad över och få spruta.
Men i dag tänker ja inte ta ut henne ur buren förens det är dax, Hon och smilla ska inte få busa innan utan de får de göra efter i så fall och så hoppas ja de går bättre i dag..

Nä kanske ska äta lite frukost.

Glömde visa att ja gjorde om mina naglar i helgen oxå.. Ni minns kanske att jag hade gjort graffiti naglack med svart o rosa sist..
Men i helgen blev de svart och guld eftersom jag hade guld på mej..

coola va ;)



Hörs sen

puss




Kommentarer
Postat av: Erika

2012-01-03 | 13:07:50
Postat av: Erika

Ojj blev nått fel, men nu får du två kommentarer i stället! Det är du värd nu när jag fick ett morgoninlägg hhihi:)

2012-01-03 | 13:08:58
Postat av: - Spindeltjejen -

Åh, hon är så söt fast att hon biter av laddaren ;)



Men det är nog inte så dyrt? Det hade varit värre om det varit en iPhone, det funkar ju bara med applevaror och det är ju superdyrt.... min telefon kan jag köpa laddare till på Clas Ohlsson om jag vill, det är smidigt :)



Pöss!!

2012-01-03 | 22:00:13
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: