Biggest loser

Hejsvejs..

Shit jag va så trött förut så jag somna på soffan, försökte verkligen hålla mig vaken, men de gick inte tillslut.
Sov 1.5 timme på soffan.

Men börjar inte förens 11.00 i morgon, så behöver ju inte somna jätte tidigt i dag liksom.

Jobbade sista dagen på förskolan i dag för denna veckan, i morgon är det åhléns som gäller :)
Ska bli skoj..
Och i morgon är det ÄNTLIGEN löning och den e sååå välkommen.

Så i morgon kväll ska ja lyxa till de lite hemma när jag slutat :) Någon som vill komma och äta? Vad jag nu gör för något haha :P

Eller jag tror ja får lön i morgon ahha, får ju 15:e men det e ju på söndag så borde få i morgon..
Ja det återstår att se :P

Låg i soffan förut o kika biggest loser *givet nu när slejman är med* Och grymt jobbat säger ja bara.. Nästan 10kg på en vecka..
Vilken grej liksom!!
och blondie som är med i hans lag.. Vilken grym tjej. Vilken vinnar skalle hon verkar ha!!

Man blir ju faktiskt taggad själv när man kollar på de..

så va faaan.. ta tag i detta nu kanske???
Ut och gå varje dag är ju faktiskt en början.
Förra sommaren så gick jag varje dag 1 timma och gick ner 7-8 kg.. FY FASEN vad jag mådde bra då!!
Men sen sluta jag o kg kom krypandes tillbaka...

Men nu jävlar..
Funderar seriöst på och skaffa gymkort igen.. Men vet inte om ja har råd att betala de varje månad, så isådana fall får jag betala allt på en gång kanske..

Ja jag e nog faaan taggad nu.. I morgon kväll ska allt onyttigt ut från skåpen och in med frukt och bär.

Ja det e en början :)

Tagga mig nu, så ja pallar detta!!

2012 skulle ju bli mitt år.. så hejja hejja på mig själv :)


detta kortet e från 2006 och då va jag oxå överviktig men om man jämför med nu så va jag "smal" där..

Mitt mål till o börja med blir detta!!



Nä nu ska jag flytta på en sovande katt i mitt knä och gå ut o röka och sen diska..

puss hej

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Var det BL idag också?! :-O

Puss!

2012-01-13 | 00:16:07
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Erika

Du får gärna börja träna med mig om du vill. Jag tränar på Livingroom, helmysigt ställe:) Kram

2012-01-13 | 13:01:10
Postat av: lina

klart att du kommer klara detta gumman bara du ger dig fan på de... jag kommer stötta dig hela tiden så länge du vill de vet du,,,

2012-01-16 | 21:57:32
URL: http://liniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: