Lördag

Hejsvejs..

ska börja med en fråga..
Ni som har blogg.se

Kan ni lägga in videos från youtube??? De går inte längre för mej.. aså när ja ska kopiera in texten så går de inte.. jag vill ju inte sitta o skriva in all text för hand liksom..
NÅGON som vet???!!


Lördag i dag och ja känner mig bättre.. Feber kom lika fort som den försvann *gött* halsen e dock inte helt bra..
Men känner mej pigg.. så det e ju skönt!

I dag ska jag städa bort julen.. Vill inte ha kvar den :P
Har inte haft någon speciell julkänsla i år ändå.
sen blir de bara massa hemma fix..

Men va inne hela dagen i går och känner inte för o sitta inne hela kvällen..
tror mamma slutar jobba 16 så¨ska ringa sen o kolla om hon vill ha lite kvälls sällskap ;)
Typ laga mat o slappa i soffan :)

Men får se hur ja känner mig sen och sen om mamma nu inte jobbar kvällen vill säga :D

Sen vill jag passa på o skriva en grattis hälsning ;)

Grattiiiis caroline på DIN dag. Hoppas den blir underbar och att du firas på bästa sättet :D PUSS <3

Nä kanske ska ta tag i o ta bort julsaker :P

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda Bladh

Väljer du "gammal embedkod" ifrån youtube, jag gjorde ju misstaget och kopierade en annan hela tiden tills jag fick kryssa i att kopiera den gamla.

kram

2012-01-07 | 22:02:23
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Tack tack tack hjärtat!!! :)



Ringde du mamsen?

Puss puss

2012-01-08 | 22:02:33
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: